اطلاعات تماس

دکتر یوتیوب ❤️

ما همه روزه در دسترس هستیم

کامنت یوتیوب

محتوا در یوتیوب پادشاه است، و اگر محتوای شما در پلتفرم پخش ویدیو خوب باشد، می‌توانید انتظار داشته باشید که بینندگان زیادی با ویدیوهای شما درگیر شوند. با این حال، این فقط محتوا نیست که مهم است – نحوه تعامل شما با مخاطبان نیز مهم است. اینجاست که بخش نظرات یوتیوب وارد عمل می شود.

این روزها، تولیدکنندگان محتوای مبتنی بر YouTube بیشتر و بیشتر از بخش نظرات در تمام ویدیوهای خود نهایت استفاده را می‌کنند تا بهتر با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که چرا وقت آن رسیده است که بخش نظرات را در یوتیوب جدی بگیرید و چگونه می توانید از آن برای تشویق بیشتر کاربران استفاده کنید. همچنین به اهمیت مدیریت نظرات YouTube اشاره خواهیم کرد. بنابراین، بدون تاخیر بیشتر، بیایید درست شیرجه بزنیم!

1. از ویژگی نظر سنجاق شده برای ارائه اطلاعات بیشتر استفاده کنید

YouTube به سازندگان محتوا اجازه می‌دهد تا یک نظر را به انتخاب خود روی هر ویدیو پین کنند. به طور معمول، سازندگان محتوا از این ویژگی نظر سنجاق شده برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد ویدیو استفاده می کنند. این برای اطلاع رسانی به بینندگان در مورد آنچه در ویدیو انتظار دارند مفید است. همچنین می‌توانید با استفاده از بخش نظرات پین‌شده، داستان پشت ویدیو را به اشتراک بگذارید، که به بینندگان بینش‌هایی درباره فرآیند ساخت ویدیوی شما ارائه می‌دهد.

ویژگی نظر سنجاق شده بسیار کاربرد دارد، به ویژه برای سازندگان محتوا که ویدیوهای طولانی می سازند. اگر محتوای ویدیوی شما طولانی است، مخاطبان احتمالاً قبل از تماشای ویدیو به دنبال نظر پین شده از شما خواهند بود. از طریق این نظر سنجاق شده، آنها تمام اطلاعات مربوط به ویدیو را دریافت خواهند کرد. پس از پایان خواندن نظر، می توانند تصمیم بگیرند که آیا می خواهند ویدیو را تماشا کنند یا خیر.

2. در صورت امکان، نظرات مُهر زمانی را درج کنید

در هر دو بخش نظرات و توضیحات YouTube، یک ویژگی مهر زمانی وجود دارد. شما می توانید از این قابلیت برای ارائه لینک به مخاطبان قسمت های مختلف یک ویدیو به همراه توضیحات آنها استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر در مورد چندین جنبه از یک موضوع در یک ویدیو صحبت می کنید، می توانید از ویژگی مهر زمانی برای نشان دادن جنبه های مختلف در قالب فصل استفاده کنید.

این ویژگی کمک بزرگی به بینندگانی می کند که به دنبال اطلاعات خاصی هستند. به لطف این ویژگی، بینندگان مجبور نیستند کل ویدیو را بنشینند تا به قسمتی که می خواهند ببینند برسند. آنها می توانند به سادگی روی پیوند مهر زمانی کلیک کنند تا در کسری از ثانیه به قسمت مورد نظر برسند.

3. به مخاطبان خود پاسخ دهید

بینندگان شما، صرف نظر از نظراتشان، افرادی هستند که از برنامه های شلوغ خود برای تماشای ویدیوهای شما وقت می گذارند. بنابراین، مهم نیست که آنها چه می گویند، شما باید به اندازه کافی ورزشکار باشید تا همه چیز را در نظر بگیرید و به سرعت به آنها پاسخ دهید. البته، اگر صدها نظر روی ویدیوهای شما وجود داشته باشد، پاسخ دادن به هر نظر دشوار می شود. با این حال، اصلاً پاسخ ندادن ممکن است مخاطبان شما را از خود دور کند.

بنابراین، زمان آن فرا رسیده است که مهارت های مدیریت نظرات YouTube خود را تقویت کنید و آنها را عملی کنید. اگر با ترولی مواجه شدید که فقط به خاطر آن نظر منفی می گذارد، دست به کار نشوید. همیشه مقداری شوخ طبعی را در نظرات خود حفظ کنید. به یاد داشته باشید، پاسخ‌های YouTube را که می‌دهید نه تنها توسط کسانی که به آنها پاسخ می‌دهید، بلکه توسط دیگران نیز قابل مشاهده هستند. پس همیشه با حرف هایتان خوش رفتار و خوش اخلاق باشید.

4. از بخش نظرات برای هدایا استفاده کنید

در حال حاضر، هدایا یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای رشد سریع فالوورها در پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی هستند – یوتیوب نیز تفاوتی ندارد. اگر کانال شما پاسخ‌های کافی از بینندگان دریافت نمی‌کند، می‌توانید با در نظر گرفتن افرادی که نظر می‌دهند به‌عنوان شرکت‌کنندگان واجد شرایط، یک جایزه میزبانی کنید.

از طریق هدایا، می توانید نه تنها محصولات و/یا خدمات خود را تبلیغ کنید، بلکه محصولات برندی را که با آن همکاری می کنید نیز تبلیغ کنید. هنگامی که همه نظرات وارد شدند، می توانید از چندین روش برای انتخاب برنده استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید از مولد اعداد تصادفی گوگل برای تولید یک عدد استفاده کنید. اگر عدد 41 است، می توانید نظر 41 را از بالا به عنوان برنده انتخاب کنید.

کامنت یوتبوب

5. برای کسب شهرت، روی ویدیوهای دیگران نظر بدهید

رشد تصاعدی یوتیوب باعث شده است که هر جایگاهی صدها و هزاران سازنده محتوا را ارائه دهد. بنابراین، برای بیننده کنجکاو، گزینه ها بی پایان هستند. با این حال، اگر تازه شروع کرده‌اید، احتمالاً بینندگانی که ویدیوهای آپلود شده توسط سازندگان محتوای محبوب‌تر را تماشا می‌کنند، نادیده گرفته خواهید شد. در چنین سناریویی، نباید از اظهار نظر در مورد ویدیوهای آپلود شده توسط یوتیوبرهای محبوب تر بترسید.

با این حال، به یاد داشته باشید که نظرات خود را محترمانه نگه دارید. حتی اگر کانال خود را در کانال دیگری تبلیغ می کنید، همیشه باید ابتدا در مورد ویدیویی که مشاهده کرده اید صحبت کنید. برای مثال، می‌توانید نظری مانند «از این ویدیو واقعاً لذت بردم» بنویسید. خیلی خوب می شود اگر بتوانید کانال من را بررسی کنید.’ این یک نظر محترمانه است که به‌خاطر اشتراک‌گذاری‌های YouTube، کانال شما را آشکارا تبلیغ نمی‌کند. مطمئناً، همه افرادی که ویدیو را مشاهده می کنند تشویق نمی شوند که کانال شما را امتحان کنند. با این حال، برخی کنجکاو خواهند بود که بدانند چه چیزی برای ارائه دارید و مطمئناً کانال شما را بررسی خواهند کرد.

6. دکمه های لایک و دوست نداشتن را بزنید

پسندیدن و نپسندیدن YouTube فقط برای رتبه بندی ویدیوها نیست – آنها همچنین برای تأیید یا رد نظرات در دسترس هستند. به عنوان مثال، اگر با کامنتی مواجه شدید که بدون دلیل تلاش می کند شما را ترول کند، باید دکمه دوست نداشتن را فشار دهید و به ترول ها نظر خود را در مورد نظراتشان اطلاع دهید. از طرفی اگر نظر قدردانی دیدید دکمه لایک را بزنید. همچنین در بخش نظرات یوتیوب گزینه «عشق» وجود دارد که وقتی کسی واقعاً از کار شما قدردانی می کند، می توانید آن را انتخاب کنید.

مطمئناً، این دکمه‌ها ممکن است به نظر تأثیر زیادی بر پیشرفت کانال شما نداشته باشند. با این حال، الگوریتم یوتیوب، لایک‌ها و نپسندیدن‌های یوتیوب را به‌عنوان تعامل در نظر می‌گیرد و هر چه تعامل بیشتر در کانال شما باشد، برجسته‌تر خواهد بود.

7. نظرات را برای پاسخگویی به همه فیلتر کنید

همانطور که قبلاً ذکر کردیم، اگر نظرات زیادی در مورد ویدیوهای خود دریافت کنید، پیگیری پاسخ ها برای شما دشوار است. با این حال، یوتیوب یک ویژگی را در اختیار سازندگان محتوا قرار می دهد که مدیریت نظرات روی ویدیوهایشان را برای آنها آسان می کند – گزینه نظرات فیلتر. با استفاده از این گزینه، می توانید نظرات را بر اساس نظراتی که به آنها پاسخ داده اید و نظراتی که هنوز به آنها پاسخ نداده اید فیلتر کنید.
مرور همه نظرات به صورت جداگانه امری زمان بر است. بنابراین، برای مرتب کردن نظرات بر اساس افرادی که به آنها پاسخ داده اید، بسیار بهتر است از گزینه نظرات فیلتر استفاده کنید. همچنین می‌توانید از این ویژگی برای شناسایی نظرات نامناسبی که به دستورالعمل‌های انجمن YouTube پایبند نیستند استفاده کنید و آنها را گزارش دهید.

نحوه برخورد با نظرات نامناسب

مطمئناً، هنگامی که نظر نامناسبی را مشاهده کردید، می توانید آن را به ناظران YouTube گزارش دهید. با این حال، تا زمانی که این نظر توسط چندین کاربر دیگر گزارش نشده باشد، گردانندگان زحمت حذف آن را به خود نمی‌دهند. بنابراین، بهترین گزینه غیرفعال کردن چنین نظراتی است. برای غیرفعال کردن نظرات YouTube، باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • به داشبورد YouTube Studio (برنامه رسمی برای سازندگان محتوای مبتنی بر YouTube) بروید.
  • سپس به صفحه “تنظیمات” بروید.
  • در پانل سمت چپ گزینه “Community” را خواهید دید. روی آن کلیک کنید.
  • هنگامی که صفحه «انجمن» ظاهر شد، یک برگه «پیش‌فرض» را خواهید دید. روی آن کلیک کنید.
  • گزینه “نظرات در مورد کانال خود” را با کادر کشویی در زیر مشاهده خواهید کرد.
  • روی کادر کشویی کلیک کنید و “نگه داشتن پیام چت بالقوه نامناسب برای بررسی” را انتخاب کنید.

غیرفعال کردن نظرات

هنگامی که سازندگان محتوا ویدیوهای بحث برانگیز را منتشر می کنند، ممکن است نظرات نامناسب زیادی در مورد آن ویدیوها وجود داشته باشد. ممکن است دعواهای بدی نیز رخ دهد و این ممکن است باعث شود که بخش نظرات بیشتر از ویدیوی واقعی دیده شود. در چنین سناریویی، ممکن است مجبور شوید نظرات یک ویدیوی خاص را غیرفعال کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  • به داشبورد در YouTube Studio بروید.
  • به پانل سمت چپ نگاه کنید و باید برگه “ویدیوها” را ببینید. روی آن کلیک کنید.
  • سپس، ویدیویی را که می‌خواهید نظرات برای آن غیرفعال شود، انتخاب کنید.
  • YouTube به طور خودکار شما را به صفحه ای می برد که اطلاعات و تنظیمات ویدیو را نمایش می دهد.
  • در این صفحه، روی تب ‘گزینه های بیشتر’ کلیک کنید.
  • در داخل این برگه، باید بخش «نظرات و رتبه‌بندی» را ببینید.
  • در این بخش، «غیرفعال کردن نظر» را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد، دکمه “ذخیره” را برای تایید تغییرات فشار دهید.

نتیجه

بنابراین، در نهایت به نتیجه ای از این مقاله رسیدیم. امیدواریم پس از مطالعه این پست، استفاده از بخش نظرات در یوتیوب را بهتر یاد بگیرید. به ما اعتماد کنید، تلاش برای مدیریت بخش نظرات کمک زیادی به شناسایی هویت شما در YouTube و ارتباط شما با طرفداران خواهد کرد. بنابراین، برای نتایج سریع، در اسرع وقت این نکات را عملی کنید.

اگر می خواهید کانال YouTube شما به سرعت رشد کند، باید خدمات ارائه شده توسط دکتر یوتیوب را در نظر بگیرید. در دکتر یوتیوب، شما می توانید کامنت یوتیوب، لایک و سابسکرایب خریداری کنید و موجب رشد سریع کانال شوید. بنابراین، اگر کانال YouTube شما گرمای زیادی ندارد، دکتر یوتیوب را انتخاب کنید تا ثروت خود را برای همیشه تغییر دهید.

اشتراک:

administrator

مجموعه دکتر یوتیوب برترین خدمات یوتیوب را برای شما فراهم می کند. ما اینجاییم تا کانال یوتیوب شما را به سرعت رشد دهیم و در سطح استاندارد بسیار بالایی قرار دهیم تا درآمد بیشتری داشته باشید. هر سوالی دارید با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت پاسخ دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *