اطلاعات تماس

دکتر یوتیوب ❤️

ما همه روزه در دسترس هستیم

یوتیوب سخت در حال توسعه و گسترش برنامه درآمدزایی YouTube Partner Program (YPP) بوده‌ است. از اواسط ژانویه 2023، به‌روزرسانی‌های YPP دسترسی به مشارکت را برای سازندگان بیشتری باز می‌کند و به همه شرکا راه‌های بیشتری برای کسب درآمد با Shorts، از جمله اشتراک درآمد از طریق تبلیغات، می‌دهد. درآمد زایی و نمایش تبلیغات از طریق Shorts از 1 فوریه 2023 برای کسانی که قراردادهای مناسب را از قبل امضا کرده اند آغاز می شود. تمام جزئیات را در این صفحه بیاموزید.

راه های جدید مانیتایز یوتیوب در 2023

در حال حاضر، یوتیوب 10 راه برای درآمدزایی سازندگان در یوتیوب ارائه می دهد. شرایط جدیدی را برای مانیتایز نیز معرفی کرده است. از اواسط ژانویه 2023، سازندگان جدید واجد شرایط می توانند از طریق یکی از موارد زیر به YPP بپیوندند:

1- دریافت 1000 مشترک با 4000 ساعت تماشای عمومی معتبر در 12 ماه گذشته، یا
2- دریافت 1000 مشترک با 10 میلیون بازدید عمومی معتبر از Shorts در 90 روز گذشته.

کامنت یوتیوب

علاوه بر موارد فوق، آستانه‌های واجد شرایط کمتری را برای یوتیوبر ها معرفی خواهد کرد تا حتی زودتر به تأمین مالی طرفداران دسترسی پیدا کنند (مانند Super Thanks، Super Chat، Super Stickers، و channel memberships). این آستانه‌های واجد شرایط بودن جدید برای تأمین مالی طرفداران از سال 2023 شروع می‌شود و برای ویدیوهای طولانی، لایو و محتوای Shorts اعمال می‌شود. اطلاعات بیشتر در این مورد به زودی منتشر می شود.

برنامه جدید کسب درآمد از یوتیوب Shorts

از 1 فوریه 2023، همه سازندگان جدید و موجود در YPP واجد شرایط اشتراک درآمد در تبلیغاتی خواهند بود که بین Shorts در فید Shorts مشاهده می‌شوند. به‌عنوان شریک YPP، باید توافقنامه مربوطه را بررسی کرده و بپذیرید تا درآمد تبلیغات Shorts به شما تعلق گیرد. تبلیغات در Shorts راه دیگری برای سازندگان برای کسب درآمد در YouTube است، علاوه بر سایر جریان‌های درآمد مانند تبلیغات در ویدیوهای طولانی، تأمین مالی طرفداران، کالاها و موارد دیگر.

هر ماه، درآمد حاصل از این تبلیغات با هم جمع می‌شود و برای پاداش به سازندگان Shorts و کمک به پوشش هزینه‌های صدور مجوز موسیقی استفاده می‌شود. از مبلغ کلی تخصیص یافته به سازندگان، آنها 45 درصد از درآمد را حفظ خواهند کرد، مهم نیست که از موسیقی در Shorts خود استفاده کنند. این درآمد بر اساس تعداد بازدیدهایی که Shorts آنها در هر کشور دریافت می کند بین سازندگان توزیع می شود.

اشتراک‌گذاری درآمد تبلیغات برای Shorts از ۱ فوریه ۲۰۲۳ آغاز می‌شود. در مدل‌های اشتراک درآمد موجود برای ویدیوهای طولانی یا محصولات سرمایه‌گذاری طرفداران تغییری ایجاد نخواهد شد.

اشتراک:

administrator

مجموعه دکتر یوتیوب برترین خدمات یوتیوب را برای شما فراهم می کند. ما اینجاییم تا کانال یوتیوب شما را به سرعت رشد دهیم و در سطح استاندارد بسیار بالایی قرار دهیم تا درآمد بیشتری داشته باشید. هر سوالی دارید با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت پاسخ دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *