اطلاعات تماس

دکتر یوتیوب ❤️

ما همه روزه در دسترس هستیم

به نظر می‌رسد که یوتیوب تصمیم گرفته است به زودی تبلیغات ناگهانی بنری را که بر روی ویدیوهای این پلتفرم نمایش داده می‌شوند را حذف کند. هر روز میلیون‌ها تبلیغ در یوتیوب نمایش داده می‌شود و این تبلیغات، اگر چه برای بسیاری از کاربران آزاردهنده هستند، اما همچنان یکی از اصلی‌ترین منابع درآمدزایی پلتفرم محسوب می‌شوند. با این حال، به نظر می‌رسد یوتیوب بالاخره فهمیده که این نوع تبلیغات برای پلتفرم مناسب نیستند و از ماه آوریل به آگهی‌های ناگهانی بنری که هنگام پخش ویدیوها نمایش داده می‌شوند پایان خواهد داد.

به گفته‌ی XDA، یوتیوب در یک پست جدید در صفحه‌ی راهنمای این پلتفرم اعلام کرده است که از ماه آوریل به بعد تبلیغات بنری را نمایش نخواهد داد. دلیل این تصمیم بسیار واضح و ساده است؛ زیرا این نوع تبلیغات مانع ایجاد تجربه‌ای لذت‌بخش از تماشای ویدیوها می‌شود. این پلتفرم همچنین اعلام کرده است که تمرکز خود را به تبلیغات با عملکرد بهتر معطوف خواهد کرد. این تغییر نه‌تنها برای نسخه‌ی دسکتاپ یوتیوب، بلکه روی نسخه‌ی موبایلی آن نیز اعمال خواهد شد.

تبلیغات بنر روی ویدیو در یوتیوب، یکی از شیوه‌های نمایش تبلیغات به کار می‌رود. این نوع تبلیغات، اگر چه امکان بستن آن وجود دارد، اما در برخی مواقع می‌تواند تجربه‌ی کاربری را کاهش دهد، به‌خصوص زمانی که کاربران به شدت درگیر تماشای ویدیویی هستند.

خوشبختانه، یوتیوب به این موضوع توجه کرده و در نهایت تصمیم گرفته تا این نوع تبلیغات بنر روی ویدیو را از پلتفرم خود حذف کند. البته در ماه جاری، همچنان می‌توانید این نوع تبلیغات را در یوتیوب مشاهده کنید، اما از تاریخ ۶ آوریل ۲۰۲۳ (۱۷ فروردین ۱۴۰۲) به بعد دیگر این نوع تبلیغات بنر روی ویدیو در یوتیوب نمایش داده نخواهد شد.

در این مورد، یوتیوب بیان کرده که عدم نمایش تبلیغات بنر روی ویدیو بر روی ویدیوها تأثیر چندانی بر درآمد تولیدکنندگان محتوا نخواهد داشت. به همین دلیل، از این به بعد کاربران می‌توانند با آرامش بیشتری ویدیوهای موردعلاقه خود را در یوتیوب تماشا کنند، بدون اینکه نگرانی از تبلیغات آزاردهنده و ناخوشایند داشته باشند.

اشتراک:

administrator

مجموعه دکتر یوتیوب برترین خدمات یوتیوب را برای شما فراهم می کند. ما اینجاییم تا کانال یوتیوب شما را به سرعت رشد دهیم و در سطح استاندارد بسیار بالایی قرار دهیم تا درآمد بیشتری داشته باشید. هر سوالی دارید با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت پاسخ دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *