اطلاعات تماس

دکتر یوتیوب ❤️

ما همه روزه در دسترس هستیم

کسب درآمد از پلتفرم یوتیوب برای افراد بسیاری یک رویا است که با توجه به حدس و گمان‌های غلط، نسبت به زندگی بسیار خوشبختانه و با رفاه بالا این پلتفرم، جمعیت زیادی از نوازندگان تحت عنوان سلبریتی و مشهوران تمام جهان را به خود جذب کرده است. ایجاد کانال در یوتیوب نسبت به فعالیت در صنعت سینما و خوانندگی به دلیل سرمایه اولیه کمتر، مجوزهای ساده و زمان کمتر، برای بسیاری از افراد جذابیت بسیاری دارد. اما تبدیل یک کانال یوتیوب به یک دستگاه پول ساز نسبتاً دشوار خواهد بود. صد دلار اولیه می تواند با فروش یک محصول یا توافق با اسپانسر جمع شود، اما برای کسب درآمد حداکثر نیاز به دانستن نکات کاربردی و خاصی دارید که این مقاله در اختیار شما قرار خواهد داد.

در خاتمه این مقاله، مسیرهای مختلف کسب درآمد از یوتیوب کاملاً مشخص می‌باشد. از این پس، شما می‌توانید با استفاده از یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های اینترنتی جهان، کسب و کار خود را توسعه دهید. برای به دست آوردن اطلاعات دقیق و لازم در مورد کسب درآمد از یوتیوب، لازم است تا به‌عنوان خوانندگان، تا انتهای این نوشتار همراهی ما را به‌عمل آورید.

“حقیقت کسب درآمد از یوتیوب: راهی برای کسب درآمد یا شایعه‌ای بی‌معنی؟!”

 

حقیقت کسب درآمد از یوتیوب: راهی برای کسب درآمد یا شایعه‌ای بی‌معنی؟!

آیا امکان ارزش آفرینی از یوتیوب به صورت درآمدزایی وجود دارد؟ پاسخ قطعی مثبت است! هزاران فرد به این فعالیت مشغول هستند و بدیهی است که بیشتر آنان در برابر نیاز فراوان به سابسکرایبر و فالوور، میلیون ها نفر ندارند. برخلاف ادعاهایی که بیشتر در جامعه متداول است، درآمدزایی از یوتیوب فقط به تعداد دنبال کنندگان وابستگی ندارد. با توجه به توانایی شما، سطح جایگاه شما و ایجاد تعامل بیشتر، جریان‌های درآمدی متناسب با تلاش شما وجود خواهد داشت. البته، این از مهمیت تعداد دنبال کنندگان و بازدیدهای زیاد برخوردار نیست.

چرا یوتیوب؟ این همه پلتفرم!

اطلاع دارید که ویدئوها در بخش کسب و کار و بازاریابی شما عاملی اساسی محسوب می‌شوند. از این رو، حیاظ بسیار اهمیتی دارد که در کدام مکان‌ها ویدئوهای خود را منتشر نمایید. البته بله، پلتفرم‌های متعددی جهت انتشار ویدئوهای برخط در دسترس هستند. اما آیا تمامی این پلتفرم‌ها ارزش صرف زمان و هزینه کردن را دارند؟

تمامی اقشار جامعه، از انواع سواد و نژاد و زبان، به صورت گسترده از یوتیوب به عنوان سکوی اصلی برای دیدن ویدیوهای اینترنتی استفاده می‌کنند؛ از جمله ویدیوهایی که مرتبط با حیوانات خانگی، مد، ورزش، کارتون، بررسی‌های فنی، آنباکسینگ محصولات، نکات خوراکی و جنس‌های پوشیدنی و آموزشی هستند. مهم است به خاطر داشته باشید که یوتیوب در این عرصه برای چندین سال شریک بازی بوده و به صورت همواره برای رفع نیازهای مردم، بهبود و به‌روزرسانی‌های مناسب ارائه می‌دهد.

 

چرا یوتیوب برترین پلتفرم برای به اشتراک گذاری ویدیوهاست؟

گوگل، به عنوان فرمانروای بی رحم موتورهای جستجو، بدون شک حاکم بر تمامیت جستجوهای اینترنتی است و هر کدام از ما این را به طور راسخ می‌دانیم. علاوه بر این، باید توجه داشت که گوگل یکی از سیمای بیانگران مالکیت یوتیوب است! این موضوع بسیار حائز اهمیت و ملاک قطعی می‌باشد.

 میلیون ها بیننده: این حرف شوخی ندارد! هزاران فرد به صورت روتین ویدیوهای یوتیوب را در حال تماشا هستند. در صورتی که به دلداری درآمد از یوتیوب نیاز دارید، لازم است تمامی این بازدیدها را به دست آورید.
 بازاریابی رایگان: تنها علاقه مندان واقعی به بازاریابی، علاقه مند به روش رایگان آن هستند. در صورتی که با آغاز آپلود فیلم ها در یوتیوب، افزایش ترافیک وب سایت را با جایگذاری لینک ها به راحتی تجربه خواهید کرد.
• تبلیغات: YouTube به شما امکان می دهد بدون هزینه کردن یک دلار تبلیغات کنید.
اکنون، همه اینها واقعا عالی به نظر می رسد، اما چگونه می توان یک کانال YouTube راه اندازی کرد و درآمد کسب کرد؟ برای اینکه بدانید چگونه یک کانال YouTube ایجاد کنید، نیازی به دانش فنی ندارید. فقط کافی است به YouTube.com بروید، به حساب Google خود وارد شوید. اکنون کانال رسمی YouTube خود را دارید!

کسب درآمد از یوتیوب چگونه است؟ برای پاسخ به آن، ابتدا باید بدانید که چه چیزی یک یوتیوبر موفق را می سازد.

 

روش های کسب درآمد از یوتیوب

راه های مختلفی برای کسب درآمد از یوتیوب وجود دارد که بیشتر آنها حول محور ایجاد محتوای ویدیویی جذاب می چرخند.

 

۱. به برنامه YouTube Partner بپیوندید

برای کسب درآمد از یوتیوب ابتدا باید در برنامه YouTube Partner عضو شوید. تا زمانی که در این برنامه پذیرفته نشده اید، نمی توانید از محتواهای یوتیوبی خود کسب درآمد کنید. وقتی کانال YouTube شما از مرز ۱۰۰۰ دنبال کننده و ۴۰۰۰ بازدید عمومی گذشته باشد، درخواست شما برای عضو شدن در YouTube Partner بررسی می شود. تا زمانی که به این اعداد دست یابید، نمی توانید درآمدی کسب کنید.

نحوه فعال کردن گزینه کسب درآمد از یوتیوب به شرح زیر است:
• به حساب YouTube خود وارد شوید.
• روی نماد حساب خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید، سپس YouTube Studio را انتخاب کنید.
• از منوی سمت چپ، گزینه Other Features > Monetization را انتخاب کنید.
• شرایط (terms) را بررسی کرده و روی گزینه agree کلیک کنید.
• یک حساب AdSense جدید بسازید یا اگر دارید، آن را به کانال خود کانکت کنید.
• اولویت های کسب درآمد خود را مشخص کنید.

چند بازدید لازم است تا درآمدی قابل توجه از یوتیوب کسب کنید؟

مطابق قوانین YouTube، تعداد بازدیدهای ویدیوهای شما به درآمد شما مربوط نمی‌شود. بیشترین تعداد بازدید در صورت خوردن به تبلیغات شما و مصرف محتوای شما توسط کاربران است که در صورت عدم وقوع همچین اتفاقی، درآمدی برای شما به وجود نخواهد آمد.

یوتیوب دارای معیارهایی برای پرداخت به ناشرین است، که در کانال خود تبلیغات دارند. برای کسب درآمد، بیننده باید بر روی تبلیغ کلیک کند یا آن را به صورت کامل تماشا کند. اما اخبار خوبی وجود دارد؛ شما دیگر به تبلیغ کنندگان وابسته نیستید تا به درآمدی از یوتیوب دست پیدا کنید. همچنین، برنامه های مانند یوتیوب پریمیوم در دسترس است که به شما کمک می کند به صورت بدون کلیک یا مصرف روی تبلیغات، درآمد کسب کنید.

۲.جذب توجه در YouTube Premium: نحوه برجسته شدن در محتوای ویژه

YouTube Premium یک سرویس شامل عضویت پولی می باشد که به اشخاص اجازه می‌دهد تا ویدیوهای بدون هیچگونه آگهی را مشاهده کنند. سازندگان هیچ کار اضافه ای را انجام نمی دهند و تنها اعضای YouTube Premium می توانند ویدیوهای خود را پخش کنند و در نتیجه، یک جریان درآمدی خودکار ایجاد می شود. مانند قوانین درآمدزایی YouTube که برای درآمد مبتنی بر تبلیغات هستند، بیشتر درآمد حاصل از حق عضویت Premium به سازندگان تعلق می‌گیرد. توزیع درآمد کل بر اساس میزان تماشای اعضای Premium محتوای شما صورت می گیرد. اعضای Premium همچنین فرصت دارند تا ویدیوهای شما را به صورت آفلاین بارگیری و تماشا کنند که به افزایش زمان تماشای شما کمک می‌کند. بنابراین، جهت کسب درآمد از یوتیوب، حتماً باید به این گزینه فکر کرد.

۳.پیشنهاد عضویت در کانال مفید و جذاب!

در صورتی که تعداد دنبال کنندگان کانال YouTube شما بیشتر از ۳۰ هزار نفر باشد، مجاز به کسب درآمد اضافی از طریق عضویت های کانال خود خواهید بود. در اینجا، طرفداران متعهد مبلغ ۴.۹۹ دلار در ماه را برای بسته عضویتی پرداخت خواهند کرد که شامل امکاناتی چون دسترسی زودهنگام به ویدیوها، چت زنده با اعضای دیگر، شکلک‌ و استیکرهای اختصاصی و سایر مزایاست. برای جذب بیشترین تعداد اعضا، بایستی از ویدیوهای خود برای یادآوری به قابلیت عضویت اختصاصی در کانال خود استفاده کنید.

۴.راه‌های کسب درآمد از یوتیوب: تبلیغ محصولات برندها در ویدیوهای خود

کسب‌وکارها باید به دقت شناخته باشند که کانال های یوتیوب با تعداد فالوورهای بالا، توانایی پتانسیلی برای بهره برداری از آن در رشد کسب‌وکار خود را دارند. در صورتی که تعداد فالوورهای شما افزایش یابد، برندهای متعددی با شما تماس خواهند گرفت و پیشنهاد محصولاتشان را در ازای پول نقد برای تبلیغ در کانال شما ارائه می نماید.

۵.Super Chat: راهی ساده برای کسب درآمد از یوتیوب در استریم های زنده

ویژگی Super Chat به عنوان یک مکانیزم جدید و مورد علاقه جهت کسب درآمد از YouTube در دسترس است. این ویژگی به مخاطبان شما اجازه می‌دهد که پیام های چت خود را بخرند و در شرایط ویژه، آنها را به بخش نظرات یک استریم زنده مشخص Pin کنند. بنابراین، در صورت پخش به صورت زنده، شما می‌توانید از این ویژگی برای کسب درآمد بهره ببرید. تعرفه درآمدزایی YouTube برای Super Chat بین ۱ تا ۵۰۰ دلار تغییر می‌کند.

۶.راهنمایی برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر موفق در یوتیوب

با افزایش پدیده‌ای به نام اینفلوئنسر مارکتینگ، شانسی چشمگیر به شما پیش‌آمده که می‌توانید ورودی کاری خودتان را از طریق یوتیوب بدست آورید، اما می‌بایست از کجا شروع کنید؟ به اظهار نظر تخصصی‌های بازاریابی یوتیوب، سازندگان محتوا و کانال‌ها باید با مراعات تعداد بازدیدهایی که ویدیوهایشان معمولاً دریافت می‌کنند، از ضرب آن در 15 سنت، به عنوان هزینه ثابت، جهت تعیین قیمت خدماتشان پرداخت نمایند.

آژانس بازاریابی دیجیتال WebFX ارقام زیر را برای میزان درآمد اینفلوئنسرهای YouTube فهرست کرده است:

  • ۲۰ هزار دلار برای هر ویدیو برای یک میلیون فالوور
  • ۲ هزار دلار برای هر ویدیو برای ۱۰۰ هزار فالوور
  • ۲۰۰ دلار برای هر ویدیو با ۱۰ هزار فالوور

 

افزایش کسب درآمد از یوتیوب؛ چگونه؟!

برای کسب درآمد از یوتیوب نکات زیر را در نظر داشته باشید:
• ویدیوهایی با مدت زمان بیشتر از ۱۰ دقیقه بسازید
• با سایر یوتیوبرها همکاری کنید
• محتوای جذاب و آموزنده ایجاد کنید
• از توضیحات خود نهایت استفاده را ببرید
• با حضور مداوم و منظم، بینندگان و دنبال کنندگان را به ویدیوهای خود عادت دهید

 

تحلیلی بر محتوای پرطرفدار در YouTube: چه موضوعاتی را باید بررسی کنیم؟

صرفا با ساختن هر ویدیو در یوتیوب، امکان دارد نام شما در این سرویس مشهور شود، زیرا این موضوع به شرط حضور خلاقیت و انگیزه در مورد فعالیتی که انجام می دهید است. عده‌ای از افراد اشتیاق چشیدن ویدیوهای مختلف در یوتیوب را دارند. لیست موضوعات مشهور یوتیوب عبارتند از:

• خوانندگی
• آموزش
• مشاوره مد
• حوزه مراقبت‌های شخصی، آرایشی و بهداشتی
• آشپزی
• ویدیوهای حیوانات خانگی
• ویدیوهای طنز
• ویدئوهای فنی و تکنولوژی

 

راهنمایی برای درآمدزایی از یوتیوب: چگونه پول دریافت کنید؟

چگونه باید با یوتیوب تسویه حساب کنیم؟ هر کسی که به دنبال کسب درآمد از یوتیوب است، می خواهد بداند که چطور می تواند درآمد خود را نقد کند. برای دریافت وجه از یوتیوب باید چند گام را پشت سر بگذارید.
• ابتدا، با استفاده از شناسه Gmail خود برای یک حساب Google AdSense ثبت نام کنید.
• سپس انتخاب پرداخت خود را از بین انتقال وجه الکترونیکی فوری (wire transfer)،Western Union Quick Cash، EFT (انتقال وجوه الکترونیکی)، SEPA (منطقه پرداخت واحد یورو) و چک انتخاب کنید.
• بسته به موقعیت مکانی شما، ممکن است لازم باشد هنگام ایجاد حساب AdSense، جزئیات مالیاتی خود را نیز ارسال کنید. پس از راه‌اندازی AdSense، می‌توانید پس از رسیدن به حداقل آستانه پرداخت، درخواست واریز داشته باشید.

 

در پایان جهت نقد کردن درآمد یوتیوب میتوانید کلیک کنید

 

اشتراک:

administrator

مجموعه دکتر یوتیوب برترین خدمات یوتیوب را برای شما فراهم می کند. ما اینجاییم تا کانال یوتیوب شما را به سرعت رشد دهیم و در سطح استاندارد بسیار بالایی قرار دهیم تا درآمد بیشتری داشته باشید. هر سوالی دارید با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت پاسخ دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *