اطلاعات تماس

دکتر یوتیوب ❤️

ما همه روزه در دسترس هستیم

یوتوب، با اطلاعیه‌ای اعلام نمود که از آن به بعد دسترسی به ابزارهای درآمد زایی به راحتی بیشتر از پیش برای محتوا سازان فراهم گردیده‌است. تولیدکنندگان محتوا در گذشته برای دریافت درآمد از ویدیوهای خود مجبور به داشتن ۱۰۰۰ سابسکرایبر و ۴۰۰۰ ساعت تماشای ویدیوها بودند، اما به دلیل تغییرات اخیر، این رقم به ۵۰۰ سابسکرایبر و ۳۰۰۰ ساعت تماشای ویدیوها کاهش یافته است.

به اطلاع می‌رساند که شرکت یوتوب اعلام کرده است که کاربران حالا برای پیوستن به برنامه همکاری این شرکت (YPP) باید پیش‌نیازهای خاصی را داشته باشند. در این باره، تعداد حداقل مشترک برای هر کانال نصف شده و الآن باید حداقل 1000 ساعت کمتر ویدیو بازدید شده داشته باشد تا به ابزارهای درآمدزایی دسترسی پیدا کنید.

به طور قطع و بدون ابهام، باید تا 90 روز قبل، حداقل 3 ویدیو جدید برای پیوستن به برنامه درآمدزایی یوتیوب بارگذاری شده باشد. علاوه بر این، ممکن است از ابزارهای درآمدزایی استفاده شود، در صورتی که ویدیوهای کوتاه شما حداقل 3 میلیون بازدید داشته باشند. این معیار  قبلا حداقل 10 میلیون بازدید بوده است. پیش‌نیازهای جدید برای پیوستن به برنامه درآمدزایی یوتیوب در حال حاضر فقط در ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، کانادا، تایوان و کره جنوبی اعمال شده است، اما در نهایت به تمام کاربران نیز عرضه خواهد شد.

کسب درآمد از یوتیوب

 

پیش‌نیازهای جدید یوتوب برای درآمدزایی از تبلیغات کمتر شدند

اگرچه فردی که محتواهایی را توسعه می‌دهد برای کسب درآمد از تبلیغات در ویدیوها، باید به شرایط اولیه‌ای دست یابد، اما این شرایط جدید، به او امکان دسترسی به برخی از قابلیت‌هایی مانند چت‌های پولی، حمایت مالی نقدی، عضویت پولی در کانال و ویژگی‌های فروشگاه را برای کسب درآمد با YPP به او ارائه می‌دهد.

اپلیکیشن یوتوب، که تابعیت گروه گوگل را داراست، در هفته آینده در همایش VidCon به منظور ارائه اطلاعات دقیقتر در خصوص سیاست های جدید خود، این امکان را فراهم می کند که ترتیباتی برای ارائه اخبار به رویت مخاطبان خود بگذارد.

اشتراک:

administrator

مجموعه دکتر یوتیوب برترین خدمات یوتیوب را برای شما فراهم می کند. ما اینجاییم تا کانال یوتیوب شما را به سرعت رشد دهیم و در سطح استاندارد بسیار بالایی قرار دهیم تا درآمد بیشتری داشته باشید. هر سوالی دارید با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت پاسخ دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *