اطلاعات تماس

دکتر یوتیوب ❤️

ما همه روزه در دسترس هستیم

یوتوب به دنبال استفاده از هوش مصنوعی برای دوبله خودکار و رایگان ویدیوهای خود می‌باشد. این ایده به منظور حمایت از افرادی که زبان اصلی ویدیو را نمی‌فهمند و به افزایش تعداد بازدیدها و در نتیجه درآمد کانال می‌باشد. با استفاده از این تکنولوژی، محتوای ویدیوها به صورت خودکار ترجمه شده و دوبله شده و این باعث می‌شود تا کاربران در سراسر جهان بتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند. این روش جدید به نظر می‌رسد که در آینده به یکی از روش‌های پرکاربرد در صنعت ویدیوها تبدیل خواهد شد.

به اطلاع می‌رساند که در جریان کنفرانس VidCon، یوتوب اعلام نموده است که با همکاری تیم Aloud از انکوباتور Area 120 گوگل، قصد دارد تا قابلیت دوبله نمودن ویدیوها را فراهم نماید. بر اساس اطلاعاتی که در اختیار وب‌سایت Aloud قرار دارد، ابزار آن‌ها ابتدا حروف و اصوات موجود در ویدیوهای شما را به متن تبدیل می‌نماید و سپس با استفاده از روش‌های خودکار، این متن را ترجمه کرده و دوبله آن را تولید نموده و در اختیارتان قرار می‌دهد.

درحال حاضر، شرکت یوتوب با کمک صدها محتوا ساز، آزمایش ابزاری به نام Aloud را آغاز کرده است. امجد حنیف، یکی از نمایندگان این شرکت، اعلام کرده است که این سرویس تنها از چند زبان معدود از جمله انگلیسی، اسپانیایی و پرتغالی پشتیبانی می کند و اما در آینده باید منتظر ظهور زبان های جدیدتری باشیم.

youtube-aloud

 

افزایش دسترسی به مخاطبان جهانی در پلتفرم یوتوب

با توجه به وقوع تعدادی از تولیدکنندگان محتوا که در گذشته از دست دوبله کردن ویدیوهای خود نمی‌گذشتند، مقدور است که قابلیت ارائه شده، به آن‌ها و دیگرانی که در حیطه تولید محتوا فعالیت می‌کنند، بهبوددهنده باشد تا با راحتی بیشتر ویدیوهای خود را به مخاطبان جهانی ارائه دهند.

در صورت تمایل به مشاهده نمونه‌ای از دوبله ماشینی با استفاده از این ابزار یوتوب، شما میتوانید این ویدیوی مرتبط را از کانال Amoeba Sisters مشاهده نمایید. به منظور دستیابی به این دوبله، شما باید به دکمه چرخ‌دنده کلیک کرده و سپس گزینه Audio Track را انتخاب کنید. در ادامه، شما مجاز به تغییر صدا بین زبان انگلیسی و اسپانیایی هستید.

سخنگوی یوتیوب اعلام کرد که این شرکت در پایان به‌هدف تقلید کامل از صداها و حتی هماهنگی حرکات لب‌ها روی خود را در نظر گرفته است. با این حال، این ویژگی‌های پیشرفته به‌منظور عرضه در سال 2024 برنامه‌ریزی شده‌اند. گوگل پیشتر برای همین هدف یک پروژه به نام Universal Translator را معرفی کرده بود.

استفاده از این سرویس برای تولیدکنندگان محتوا هیچ گونه هزینه‌ای ندارد و به‌طورکاملاً رایگان به علاقه‌مندان ارائه می‌شود. با اینحال، هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده‌است که این قابلیت چه زمانی به‌طور گسترده‌تر عرضه خواهد شد.

اشتراک:

administrator

مجموعه دکتر یوتیوب برترین خدمات یوتیوب را برای شما فراهم می کند. ما اینجاییم تا کانال یوتیوب شما را به سرعت رشد دهیم و در سطح استاندارد بسیار بالایی قرار دهیم تا درآمد بیشتری داشته باشید. هر سوالی دارید با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت پاسخ دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *